с. Поляна. Полянський ДНЗ








Нет результатов.


Новости
19.12.2017
Святкування Святого Миколая у нашому садочку!!!
В Полянському Дошкільному навчальному закладі відбулося святкування Святого Миколая,учасниками стали дві старші групи вихователі яких Капустей І.І та Куля О.В. Дітки були задоволені та щирі,їхні усмішки подарували багато позитиву присутнім на святі. Дорогі друзі всіх щиро вітаємо з святом!!!
17.10.2017
Педагогічна нарада на тему: "Патріотичне виховання в дошкільно-навчальному закладі"
Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання. Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята. Основними напрямами патріотичного виховання є: — формування уявлень про сім'ю, родину, рід і родовід; — краєзнавство; — ознайомлення з явищами суспільного життя; — формування знань про історію держави, державні символи; — ознайомлення з традиціями і культурою свого народу; — формування знань про людство. Для патріотичного виховання важливо правильно визначити віковий етап, на якому стає можливим активне формування у дітей патріотичних почуттів. Найсприятливішим для початку систематичного патріотичного виховання є середній дошкільний вік, коли особливо активізується інтерес дитини до соціального світу, суспільних явищ. Цілеспрямоване патріотичне виховання повинно поєднувати любов до найближчих людей з формуванням такого ж ставлення і до певних феноменів суспільного буття. З цією метою факти життя країни, з якими ознайомлюють дошкільнят, ілюструють прикладами з діяльності близьких їм дорослих, батьків залучають до оцінки суспільних явищ, спільної участі з дітьми у громадських справах.
21.09.2017
Семінар-практикум: "Музейна педагогіка,можливості і перспектива"
“… музей як спосіб пізнання світу містить великий потенціал для особистісного розвитку дошкільнят, він розширює “середовище існування” дитини вже з дошкільного віку, є місцем інтелектуального відпочинку. Специфікою такого музею є те, що він “служить” своїм організаторам, які є і творцями, і “користувачами” створеного”. В.Любарова Питання для обговорення; -Роль музейної педагогіки у вихованні дошкільнят. -Цілі, завдання, напрямки роботи за технологією музейної педагогіки. -Принципи організації роботи з дітьми за технологією музейної педагогіки. -Організація музейного простору в ДНЗ. Міні-музей: цілі, завдання, напрямки діяльності.